Hva hvis jeg ikke liker det jeg har bestilt?

Siri Hildonen • November 18, 2021

Den vanligste bekymringen når du bestiller noe du ikke har sett på fornhånd.

En av de skumleste tingene med å bestille kreative tjenester er at du ikke vet hva du får. Derfor bruker jeg designmetodikk og hyppige sjekkpunkter så vi er sikre på at du får det du bestiller: Et resultat som gjenspeiler deg, som du er stolt av og som føles som akkurat det du bestilte selv når du ikke helt visste hva du var ute etter når vi begynte.


Det krever litt av både meg og deg, dette er det du kan forvente:

1.      Spørsmål, både de litt åpenlyse og vanlige og litt rare men nyttige.

2.      Samtaler, helst noen hvor jeg kan se ansiktet ditt og høre tonefall så jeg får en tydelig følelse av hvem du er.

3.      Noen små oppgaver hvor du skal tenke over hva du liker og ikke liker og vise meg det.

4.      Litt hyggelig press om at du skal si meninga di og forsikring om at jeg ikke blir sur når du mener noe. For dette er din bestilling, det er du som skal oppleve at den er deg!

5.      Motivasjon, med alle spørsmålene jeg stiller så blir jeg uten unntak i stand til å fortelle deg at den jobben du gjør kommer til å gi resultater!


Spørsmål som vi kommer til å starte med:

·      Fortell meg litt om bedriften din, hva gjør du og hvorfor valgte du akkurat det?

·      Hvem er det som skal handle hos deg? Vet du noe om de?

·      Hva er verdiene dine?

·      Hva gjør at akkurat du er unik sammenlignet med andre som tilbyr like ting? (ikke bedre, bare annerledes)

·      Har du noen eksempler på stiler, farger og former du liker?


Syns du det er vanskelig? Jeg kommer ikke til å gi deg en bunke med ark og be deg skrive svar som om du har eksamen.  Dette er en samtale og vi finner svaret på disse mens vi prater.



Jeg er tilgjengelig for en uforpliktende prat på den måten du foretrekker:

siri@shsquare.no

464 41 232

Facebook.com/shsquare.no

Instagram.com/shsquare.no

By Siri Hildonen January 19, 2022
Noen tanker om hvorfor jeg vil skrive den boka jeg ikke har, om et tema som er både tungt og vanskelig å skrive om. /les mer under bildet.
By Siri Hildonen January 12, 2022
Det hender at logoprosessen, som starter med at du «trenger en logo» for å kunne vise fram bedriften din får en mye mye viktigere betydning for deg som bedriftseier. Vi må nemlig tenke noen tanker sammen for å komme til den logoen som føles som deg og det du skal vise fram. /scroll under bildet for å se spørsmålene.
Liten gutt i søledam hvor det ligger en ølflaske ved siden av. bak ser vi en campingvogn med fest i
By Torbjørn Z. Bergen June 29, 2021
Barn og bluescamp - Publisert i Telen 
More Posts